3/30/2006

Personligt: Busy signal


  • Jag har varit lite upptagen på sistone. Ber om ursäkt för det. Några roliga erbjudanden har dykt upp och tillsammans med tentor lämnar det inte så mycket tid för detta lilla projekt.

    Framförallt skriver jag numera för en kul och snygg filmblogg, Bloggywood.

    Några vänner har också startat en hiphop-klubb, så jag har ett schysst dj-uppdrag om sisådär en månad (Amishka, du borde komma dit. Även om jag nog inte kan spela Mario Vasquez direkt.) Men mer om den klubben när det börjar närma sig

  • Den amerikanska new york-bloggen Gawker har tagit kändis-spotting till en helt ny nivå. Låt mig presentera Gawker Stalker, där kändisarnas rapporterade förehavanden sätts in på en navigerbara karta över manhattan! Måste ses.

    George Clooney är hursomhelst redan upprörd över projektet och planerar en motattack.

  • Enligt nya uppgifter, på min dc-hub, så är min favorit Gallery med Mario Vasquez skriven av Ne-Yo. Det är ganska crazy, det. So Sick, Let Me Love You, Sexy Love och nu också Gallery. Den här killen återupplivar en hel genre (r&b) på egen hand.

6 kommentarer:

Anonym sa...

men, men jag har ju flyttat från Sthlm nu:(
Jag lyssnar på Mario hemma så länge. Men du, säg det inte till någon. Den är lite smetig.

Anonym sa...

Smetig är bara ett nedsättande uttryck som kallblodade människor rör sig med ;) "Gallery" är kjute, rörande, varm, jävligt bra :)

Har du flyttat från sthlm? Det var synd. Well, kanske i framtiden nån gång då, om du råkar vara i stan :)

Anonym sa...

Hrmpf! Kallblodig? Jag är rätt varm (med en liten, liten elak ådra:)
Jag saknade Malmö alltför mycket.
Men har Sthlm i mitt hjärta och återvänder då och då:)

Anonym sa...

:) Jag syftade inte på dig :) Jag menade bara att du som så varm att du faller för Gallery inte ska köpa de kallblodigas förtryck och kalla den för smetig .. Nånting sånt :) Malmö är nog bra, men som sagt, du får kolla in den här torsdagsklubben sen nån gång du e här. Om klubben får fortsätta dvs, vet man ju aldrig.

Anonym sa...

oj. Har du dött?

Anonym sa...

:) jag kommer i en andra våg snart :) lite mycket nu med allt. jobbat på annan ort i några veckor, påskhelgen, dj:ar på torsdag, skriver för bloggywood..